Prilagođavajući se zahtjevima kupaca željnih malo brže pasare, meštri iz Manikele su predstavili čvrst i elegantan poludeplasmanski guc s mogućnošću ugradnje pente ili unutrašnjeg motora – kako već kome odgovara

Časopis Otvoreno More - Broj 125

piše Gordan JELAVIĆ
snimke Božo VUKIČEVIĆ

Htio bih vidjeti i drugu stranu otoka, zavapio je brodograditelju Bobiju Pavloviću jedan od vlasnika Betine 490, zadovoljan brodom, ali ne i brzinom. Kako doznajemo, slično razmišlja i velik broj od 120 vlasnika navedene pasare koji su proteklih pet godina na razne načine pokušavali izvući koji čvor više od broda namijenjenog laganoj plovidbi u radijusu nekoliko milja. Razni pokušaji dopingiranja pasare dodavanjem platforme, rasporedom težina ili jačim motorom nisu se pokazali previše učinkoviti, a ni jeftini. Tako je nastala ideja o brzoj višenamjenskoj brodici s mogućnošću ugradnje unutrašnjeg i vanbrodskog motora. Razvoj je trajao gotovo tri godine, a tko zna kad bi ugledao svjetlo dana da nesretne trošarine nisu smanjile pritisak na proizvodnju pa je Pavloviću ostalo malo više slobodnog vremena za dovršavanje projekta.

Više...

Dužina 500 cm
Širina 195 cm
Težina 450 kg


Standardno opremljena brodica bez motora: 49.500,00 kn (PDV uključen u cijenu).


AKCIJA!!!

Standardno opremljena brodica bez motora: 37.125,00 kn (PDV uključen u cijenu).

Akcija traje do popunjenosti sezone.


 

Motori : max snaga 30 KS (vanbrodski ili unutrašnji)

Standardno opremljena brodica sadrži:

  • Korito
  • Paluba
  • Kontra štampa
  • Duplo dno
  • Guma – bokoštitnik sa završetkom
  • Portela škafa sa ispustima
  • Donja portela škafa
  • Portele ispod zadnje klupe (3 kom sa ključem)
  • Bitve (4 kom) – INOX
  • Anel na provi
  • Nosač vanbrodskog motora
  • Nosači pajeta – krom (8 kom) – INOX
  • Pajoli (2 kom)
  • Srednja klupa (montažna)
  • Pasteki za vesla
  • 6 pregrada plastificiranih za trup i gornji dio
  • plastificirani spoj trupa i palube
  • plastificirana paluba za trup
  • kompletno unutrašnje bojanje i zaštita
  • kompletno dvodno ispunjeno poliuretanskom pur pjenom
  • podizač poklopca


Moguća opcija :

  • inox nosač
  • konzola
  • platforma
  • jarbolet, lantina
  • ljetna tenda
  • zimska tenda
  • ugradnja unutrašnjeg motora sa opremom
  • boja po želji
  • spojler
  • antifauling zaštita podvodnog dijela
  • debela guma bokoštitnik
  • itd.


Max brzina sa vanbrodskim motorom snage 20KS iznosi 14 nm.